Tarieven

Plan uw campagne

De tarieven module hieronder geeft een goed idee van de opties en prijsindicatie. Kies de campagnevorm, looptijd en aantal fietsen per stad.

Voor meer informatie, actuele prijs of een voorstel op maat kan contact worden opgenomen met onze sales afdeling.

Gianluca

Gianluca Inzitari

Head of Business development

+31 6 204 140 14 +31 20 261 47 57 gianluca@bikevertisement.nl

Oostenburgermiddenstraat 212
1018 LL Amsterdam

Stap 1:

Selecteer de weken waarin u wilt adverteren. Klik op de startweek en vervolgens op de eind week, om een periode aan te geven:

(Scroll naar links en rechts om alle weken te zien)

Stap 2:

Selecteerd de steden waar de Bikevertisingcampagne actief zal zijn.

Amsterdam

Utrecht

Utrecht

Rotterdam

Den Haag

Stap 3:

Selecteerd de doelgroepen waar de campagne zich op richt. Voor iedere doelgroep zijn locaties en gebieden vastgesteld waar deze doelgroep kan worden bereikt. Vervolgens is met de GPS data van de fietsen geselecteerd welke billboard bikes veel in deze gebieden zijn. Dit proces wordt beschreven op de bereik pagina.

Massa


Shoppers


Retail


Sporters


Cosmetica


Welgestelden


Jongeren


Film & Cultuur


Resultaten:

Speel met de instellingen en ontdek de opties. De genoemde prijzen zijn indicatief en exclusief productie kosten en eventuele bureaukorting.

Stad Doelgroep leeftijd Bereik Bereikte personen Bruto bereik GCF GRP CPM
Amsterdam
Utrecht
Den Haag
Rotterdam

Bereik model The Bikevertising Company - 2018

Campagne verdeling

fietsen in Amsterdam

fietsen in Utrecht

fietsen in Rotterdam

fietsen in Den Haag

Offerte

Neem contact op voor een actuele offerte op maat.

Mezuro database

Data uit de Mezuro database.

Stad Inwoners Bezoekers Totaal 13-75 jr.
Amsterdam 963.000 1.324.730 2.287.730 1.858.004
Utrecht 282.380 696.607 978.987 812.559
Den Haag 508.920 1.529.002 2.037.922 1.691.475
Rotterdam 553.740 1.038.857 1.592.597 1.290.004

Mezuro MON database - 2016

  • Space
  • Space
  • Space
  • Space

Campagne creatie

Het bereikmodel berekent het aantal oogcontacten voor iedere parkeerlocatie gedurende de dag. Echter om de optimale campagne samen te stellen wordt er gebruikgemaakt van de opgeslagen fietsdata. Met de zogeheten “geofence” techniek wordt gekeken welke ambassadeurs het vaakst in de gebieden aanwezig zijn die er voor uw boodschap toe doen.

De samenstelling kan vervolgens handmatig worden bijgesteld door meer of minder fietsen in te kopen, de campagneduur te verlengen en/of de gebieden aan te passen. Het bereik wordt bepaald aan de hand van de oude bewegingspatronen van de gekozen ambassadeursgroep.

U geeft aan wie en waar uw campagne gezien moet worden en wij selecteren de optimale groep ambassadeurs.

De actuele GPS data van de vlakken wordt gekoppeld aan de gedefinieerde doelgroepen en het bereikmodel om voor u een selectie te genereren ... Lees verder

De fiets komt gedurende een week op tientallen plekken en beweegt daarmee door verschillende gebieden van de digitale kaart. De Gemiddelde Contact Frequentie per persoon wordt sterk beïnvloed door het aantal uitingen per vierkante meter. Door een campagne samen te stellen met een hoge dichtheid op specifieke locaties is het mogelijk een hoger aantal contacten te genereren binnen de juiste doelgroep.

Uw locaties, locaties van de concurrent, of doelgroepen bereiken.

Bereik je doelgroep op vooraf gedefineerde Points Of Interest zoals supermarkten, sportscholen, universiteiten etc. Of neem contact met ons op voor uw unieke wensen ... Lees verder

Om het u zo makkelijk mogelijk te maken hebben wij alvast de belangrijkste zaken op een rijtje gezet. De meest gevraagde gebieden en locaties zijn reeds toegevoegd aan de digitale kaart zoals:

  • Sportvelden
  • Scholen
  • Supermarkten
  • Winkelcentra
  • Instellingen
  • Woongebieden

Onze campagne planner tool is gebouwd om de unieke locaties van uw panden, uw gedefinieerde doelgroep of Points-Of-Interest te verwerken. Neem contact met ons op voor een voorstel op maat.

Bereik uw doelgroep op locatie

Op basis van locatieonderzoeken zijn gebieden gedefinieerd waar doelgroepen kunnen worden bereikt. Shoppers, sporters, welstandigen etc ... Lees verder

Het vinden van de juiste doelgroep is niet altijd makkelijk. Dankzij de combinatie van fietsgedrag, karakter en acitiveiten van de ambassadeurs kunnen we de juiste ambassadeurs selecteren. Zo kan worden gericht op de volgende doelgroepen.

  • Shoppers
  • Sporters
  • Scholieren
  • Studenten
  • Reizigers
  • Young Professionals
  • Zakelijk
  • Welstandigen
  • Senioren

En nog veel meer...