The Bikevertising Company The Bikevertising Company
De Telegraaf: "Fietsende reclameborden"

De Telegraaf: "Fietsende reclameborden"

Artikel verschenen in De Telegraaf. 30-05-2017.
Geschreven door Gabi Ouwerkerk.

AMSTERDAM • Sinds een aantal maanden duiken ze op in het straatbeeld: hippe fietsen waarvan de zijkanten dienst doen als reclamebord. Studenten krijgen ze gratis van de Amsterdamse startup Bikevertisement. Ook lanceert het een goedkoop en gebruiksvriendelijk fietsendeelsysteem.

Het begon drie jaar geleden met een idee van oprichter Thomas de Graaf. Hij zag dat een juwelier in Middelburg een stilstaande fiets gebruikte als reclamebord om mensen naar zijn winkel te lokken. De destijds nog studerende De Graaf realiseerde zich dat zo’n concept grootschaliger ook zou werken. Hij sprak erover met medeoprichters Ralph Atiya en Tijmen de Vries. Ze besloten dat hun concept niet statisch, maar dynamisch moest zijn. „Mensen die veel fietsen op drukke plekken, wilden we gratis een fiets geven. We kwamen al snel uit op studenten”, vertelt Atiya. „De fiets moest aan diverse voorwaarden voldoen: een opvallende reclame-uiting, prettig fietsen en hufterproof.”

De gps-tracker is één van de belangrijkste onderdelen. Het geeft adverteerders inzicht in het aantal mensen dat hun reclame heeft gezien en ze kunnen het rijden van bepaalde routes belonen. „Voor adverteerders kan het gunstig zijn als hun reclame op een bepaalde plek of tijd goed zichtbaar is. Rijders krijgen daar punten voor die ze kunnen inwisselen voor bijvoorbeeld een bbq, sneakers of stedentrip.” Daarnaast is de gps-tracker van belang voor de onderneming zelf. „We weten precies waar de fietsen zich bevinden. Dat is niet alleen belangrijk om gestolen fietsen op te sporen. We kunnen ook na afloop van een campagne de reclame-uiting verwisselen.”

Bikevertisement kan grote namen als Deliveroo, Bolletje, Zalando en AH tot zijn klanten rekenen. Ook studenten zijn enthousiast. Per dag krijgt het bedrijf zo’n tachtig aanvragen binnen voor een gratis fiets. Helaas zijn er slechts duizend fietsen beschikbaar verdeeld over Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht. Alle tweewielers hebben een bluetooth slot. Reservesleutels zijn daardoor niet nodig. Atiya wijst erop dat het daardoor ook eenvoudiger is om een fiets die stuk is of niet juist gebruikt wordt, retour te nemen.” Het softwareplatform achter de fietsen is ook geschikt voor deelfietssystemen. Vorig jaar besloten de ondernemers de stoute schoenen aan te trekken en zich in te schrijven voor een aanbesteding voor een fietsdeelsysteem op de Zuidas. „Vrijwel alle grote Europese deelfietsbedrijven deden mee, maar wij wonnen tot onze eigen verbazing.”

Net als de studentenfietsen zijn de Hello Bike deelfietsen uitgerust met bluetooth slot. Via de app is de fiets te reserveren en wordt een code verstuurd om het slot te openen. Mede dankzij de reclame-uiting op de achterdrager bedraagt de huurprijs slechts €1 per uur.

Op het deelfietsensysteem moet nog wel geld toegelegd worden. Dat geldt niet voor de gratis fietsen. „De reclame-uiting is groter en adverteerders kunnen er een complete campagne omheen bouwen. Atiya verwacht over vier jaar breakeven te kunnen draaien met beide concepten.

METEN IS WETEN - deel 1

METEN IS WETEN - deel 1

HET BELANG VAN HET BIKEVERTISING MODEL

In de wereld van buitenreclame zijn adverteerders altijd en overal met elkaar aan het concurreren. Allemaal zoeken ze naar de perfecte combinatie van een mooie en opvallende uiting, en de beste locatie om deze aan het juiste publiek te tonen.

Aangezien media-uitgaven hoog zijn, wordt er altijd getracht naar een zo verantwoord mogelijke manier om de budgetten te spenderen. Voor de meeste vormen van reclame ligt de focus op het aantal bereikte mensen en de bijkomende gemiddelde contactfrequentie. In dit eerste deel van de blogserie ‘Meten Is Weten’ maakt u kennis met het bereikmodel dat we bij The Bikevertising Company hebben ontwikkeld, om de resultaten van bewegende buitenreclame meetbaar te maken.

De status quo

Om inzicht te krijgen in de effectieve waarde van Out-of-Home uitingen is het van belang het gehele spectrum te meten. De advertentiewaarde drukt zich uit in het aantal bereikte mensen, de contactfrequentie en de impact van een campagne. Momenteel zijn er binnen de markt van buitenreclame al exploitanten die dit inzichtelijk presenteren. Aan de hand van een uitgebreid algoritme, te weten de ‘CAFAS software’, presenteren zij hun bereikcijfers.

Met behulp van verschillende variabelen, zoals passantentellingen, druktebeeld, verkeersstromen, eyetracking-software en de locatie en afmeting van de uiting, meet CAFAS effectief het aantal bereikte personen. De software van CAFAS beschikt over een bereikmodel dat complex en zeer uitgebreid is. Echter is deze software aan de prijzige kant en is het systeem niet altijd toereikend voor bepaalde partijen binnen de markt van buitenreclame. Zo is CAFAS bijvoorbeeld niet in staat een dynamische vloot reclamefietsen te vertalen in bereik.

Het bikevertising model

Aangezien bereikcijfers een onmisbaar aspect zijn binnen de mediawereld, zijn we bij The Bikevertising Company gestart met het ontwikkelen van ons eigen bereikmodel. Dit model neemt de basis over van het CAFAS model, met als meerwaarde het kunnen toevoegen van iedere vorm van plaatsing en beweging. Het bikevertising model heeft als doel om bewegende buitenreclame campagnes meetbaar te maken. Wij vinden het belangrijk om voor onze klanten inzichtelijk te krijgen wat de bereikwaarde is van bikevertising en hoe zij hun media-uitgaven op een zo verantwoordelijk mogelijk manier kunnen spenderen.

Met het bereikmodel willen we een eerste stap zetten voorbij het bestaande en statische CAFAS model. Voor de ontwikkeling van het model hebben we gekeken naar de complicaties van ons eigen bikevertising product met een mogelijke extrapolatie richting andere bewegende uitingen in de buitenwereld. De wijze waarop wij de waarde van een bikevertising campagne berekenen is op te splitsen in twee delen. Deel één brengt in kaart hoeveel en hoe vaak mensen oogcontact hebben gemaakt met de uiting. Deel twee laat zien wat de impact is van de campagne, gezien het berekende bereik.

In het volgende deel van de blogserie ‘Meten Is Weten’ gaan we in op de verschillende databases die we hebben gebruikt, hoe we deze ten opzichte van elkaar inzetten om het bereik te kunnen voorspellen, meten en optimaliseren, en hoe we voorkomen dat er een ‘conflict of interest’ ontstaat bij het gebruiken van een zelfontwikkeld bereikmodel.

Parool: "Zuidas krijgt volgend jaar 500 deelfietsen"

Parool: "Zuidas krijgt volgend jaar 500 deelfietsen"

Artikel verschenen op Parool.nl. 04-11-2016. (Link)
Geschreven door Bart van Zoelen.

Op de Zuidas komen volgend jaar vijfhonderd deelfietsen. Behalve op het Mahlerplein bij Station Zuid komen de fietsen ook bij de RAI, het Gelderlandplein en de VU te staan. Op deze vier plekken staat de deelfiets, de Hello Bike, al vanaf begin 2017 voor het grijpen. Exploitant The Bikevertising Company start dan met 125 fietsen, om daarna snel door te groeien naar 250 halverwege 2017 en 500 fietsen tegen het einde van het jaar.

Zuidasbelangenvereniging Hello Zuidas, die het initiatief nam voor de deelfietsen, heeft goede hoop dat meer uitgiftepunten volgen. Zo lopen er gesprekken over een locatie bij de rechtbank, in de omgeving van het Olympisch Stadion, het Amsterdamse Bos en het hoofdkantoor van AkzoNobel ter hoogte van de Beethovenstraat.

Met app reserveren

Een groot voordeel van de fietsen van Hello Bike is dat die op alle uitgiftepunten teruggebracht kunnen worden. De gebruiker hoeft dus niet terug naar de plek waar hij vertrokken is. De fiets gaat 1 euro per uur kosten en 4 euro per dag. Wie de fiets mee naar huis neemt om er de volgende morgen mee naar het werk te rijden, betaalt 6 euro.

“Werknemers willen ze ook gebruiken voor zakenafspraken”

De fietsen zijn met een app te reserveren en worden dan via bluetooth door de smartphone van het slot gehaald. Daardoor is ook geen dure infrastructuur op straat nodig die de fietsen vrijgeeft, zoals bij de Vélib in Parijs. Dat maakt Hello Bike het innovatiefste deelfietsensysteem ter wereld, volgens Hello Zuidas.

Hello Zuidas hoopt door de deelfiets autoverkeer uit de spits te halen. De komende jaren staan veel wegwerkzaamheden op stapel. Maar de fietsen zijn niet alleen bedoeld voor het laatste stukje van en naar het werk, vanaf een parkeerplaats of ov-knooppunt. Uit een enquête onder werknemers aan de Zuidas is gebleken dat zij de fietsen ook willen gebruiken voor zakelijke afspraken en uitstapjes tijdens hun lunchpauzes.

The Bikevertising Company heeft stilletjes al de ambitie om de deelfietsen naar andere delen van Amsterdam uit te breiden, als ze op de Zuidas hun bestaansrecht bewezen hebben. De deelfietsen kunnen ook in andere drukke delen van de stad een oplossing zijn voor het tekort aan fietsenstallingen.

Beveiligd tegen dieven

Het jonge bedrijf is niet bang dat de fietsen gestolen worden. Ze zijn beveiligd met gps en een alarm. Ook hebben ze expres een felrood kleurtje en een onderscheidend frame gekregen, zodat ze - net als de ov-fiets - bijna onverkoopbaar zijn voor fietsendieven.

Dit artikel verscheen oorspronkelijk op Parool.nl, op 04-11-2016. (Link)

Emerce: "In vier weken 1500 klanten erbij met The Bikevertising Company"

Emerce: "In vier weken 1500 klanten erbij met The Bikevertising Company"

Artikel verschenen op Emerce, 13-09-2016, (Link)
Geschreven door Pieter Paul van Oerle en Vivianne Voos.

Corona, Deliveroo, Albert Heijn, Yelp en ga zo maar door. Het zijn grote klanten die The Bikevertising Company voorziet van ‘bewegende marketing’. Dat doet het bedrijf met de Student-Bike, waarop nu zo’n 200 studenten rondrijden sinds de lancering in Amsterdam. Medeoprichter Thomas de Graaf: “Eind dit jaar gaan we uitbreiden naar Utrecht, Rotterdam en Den Haag, met in totaal zo’n 1.000 fietsen.”

Hoe zou je je innovatie omschrijven in een tweet?
“Slimme fietsen om zowel marketing- als mobiliteitsvraagstukken op te lossen.”

Om wat voor oplossingen gaat het?
“Aan de ene kant bieden we de luxe van een zorgeloos en gratis fietssysteem. Aan de andere kant is Student-Bike meer dan alleen een fiets. Hij zorgt voor werk, toegang tot besloten evenementen en je spaart automatisch voor festivalkaartjes en gadgets. De fiets kost je niets, het enige wat je met de Student-Bike hoeft te doen, is ermee rondrijden om de marketingboodschappen op het rijwiel onder de aandacht te brengen.”

Richt je je alleen op studenten?
“Nee. Met X-Bike gaan we verder: die is bedoeld voor organisaties. Met behulp van solide fietsen, fleetmanagementsoftware en een modulaire applicatie kunnen wij organisaties op maat gemaakte fietsoplossingen aanbieden. Stel dat je kantoor ver van het station is, dan zou je je medewerkers op het station fietsen kunnen laten pakken. Tegelijkertijd heb je als bedrijf je branding te pakken.”

Maar hoe krijgen ze de fiets van het slot?
“De fietsen worden ontgrendeld met een smartlocksysteem van Linka, een bedrijf uit Silicon Valley. De sloten werken met iBeacon-technologie. Via Bluetooth herkent het slot de gebruiker. Op die manier heb je geen sleutel meer nodig. De eigenaar kan zijn fietsen volgen met fleetmanagementsoftware op basis van gps, wat het praktisch onmogelijk maakt om fietsen te stelen. Bovendien zijn de sloten uitgerust met een alarm dat verbonden is met de telefoon van de eigenaar.”

Wat is er verder mogelijk met de app?
“Behalve dat gebruikers er hun fiets mee openen, kunnen ze hun fietsgedrag inzien, zoals het aantal gefietste kilometers en verbrande calorieën. We organiseren verschillende marketingstunts en feestjes, waar je je voor kunt aanmelden. Een voorbeeld van zo’n stunt is de Tour de Brands, waarbij studenten voor een extra bedrag per uur een rondje door de stad fietsen in kettingvorm.

Wanneer de studenten hun fietsgedrag aanpasssen, sparen ze BikeCoins, die ze vervolgens in de webshop kunt inwisselen voor festivalkaarten of gadgets. Ook het onderhoud van de fietsen wordt via de app. geregeld.”

Hoe nieuw is dit?
“Student-Bike is buitenreclame, net als JCDecaux, Omnicom en CBS Outdoor, maar dan met mobiele billboards. Op ons werkterrein zien we geen directe concurrentie, al bestaan er natuurlijk fietsen met een billboard in een karretje. Wij zijn geen verkoopzuil. Het vernieuwende aan Student-Bike is dat het meebeweegt met de routine van de dag. .Voor adverteerders is het bijzonder interessant om aanwezig te zijn in het dagelijkse leefgebied op straat. We zijn bovendien schaalbaar: we kunnen onze fietsen in groten getale inzetten. Dat geldt ook voor het zicht houden op de vloot met de slimme sloten.”

Om wat voor fietsen gaat het precies?
“De basis is altijd een sportieve comfortabele stadsfiets, want we willen dat je de koning van het fietspad bent. De fietsen zijn allemaal voorzien van reclameborden, die mogen het fietscomfort zo min mogelijk in de weg zitten.”

Iedereen wil wel een gratis fiets. Hoe maak je er aanspraak op?
“Iedere student kan zich inschrijven op onze website. Hier vul je in wie je bent, hoe oud je bent, of je studeert, en hoe lang je bent want als je klein bent, pas je niet op de fiets. Ook vragen we naar je frequent bezochte plekken, zodat we je fietsgedrag in kunnen schatten. Voor de Student-Bike is het van belang hoe vaak je in het centrum of andere drukbezochte plekken komt en of je bij een sportvereniging zit. Het zijn allerlei dingen die meespelen in het zoeken naar de juiste fietsers. De fiets is gratis, maar je krijgt ‘m niet zomaar. Je rijdt uiteraard altijd reclame en je moet op gemiddelde basis vijf kilometer per dag fietsen.”

Wat voor marketingtoepassingen biedt de X-Bike?
“X-bike is de meer zakelijke variant. Hoe dit ingericht wordt, is afhankelijk van de afnemer. Praktische toepassingen kunnen heel divers zijn. Denk aan een Center Parcs die gasten kan voorzien van een recreatiemogelijkheid, een bedrijf als KPN dat extra mobiliteit wil bieden aan werknemers en klanten of een gemeente die het fietsenprobleem in de stad wil oplossen.”

Hoe zoek je je juiste doelgroep?
“Selecteren op fietsgedrag speelt een belangrijke rol voor onze Student-Bike. We zoeken dan ook actieve, competitieve en extraverte studenten. Als wedstrijdelement hebben we het Fiets- en winspel. Daarbij krijg je BikeCoins toegekend op het moment dat je meer kilometers maakt of een specifieke route fietst. Het kan voor een adverteerder immers interessant zijn om vaker in het Vondelpark gezien te worden. We maken van onze fietsers echte merkambassadeurs en buzz om merken heen.”

Wie zijn jullie partners en investeerders?
“Met Linka werken we nauw samen en we hebben goede banden met diverse fietsenmakers. Op het gebied van reclame is Deliveroo een goede partner van ons. Er is in ons geïnvesteerd door een groep logistieke bedrijven. Ze ondersteunen ons op allerlei gebieden, wat loopt van hulp met de boekhouding tot aan IT of operationele vraagstukken.”

Welke adverteerders waren al te spotten via The Bikevertising Company?
“Het Parool was onze eerste klant. Daarna volgden Deliveroo, Conrad, Foodora, Yelp, Albert Heijn en Corona. Sinds de livegang begin dit jaar hebben de fietsen nog geen moment stil gestaan.”

Wat kun je zeggen over de meetbaarheid van resultaten?
“Dat is lastig. Outdoor adverteren is moeilijk te meten en al helemaal als het beweegt. Objectieve zichtbaarheidstests zouden uitkomst kunnen bieden met behulp van zeer slimme camera’s. Deze zullen in combinatie met verplaatsingsdata een goede bereikschatting kunnen geven. Als adverteerder kun je je geld in een bushokje steken, maar met één à twee fietsen beslaan wij hetzelfde aantal vierkante meters. Het bereik is echter veel groter, omdat onze borden bewegen en de ambassadeurs over het merk praten. Directe mond-tot-mondreclame is een zeer krachtig instrument dat we in de toekomst verder door willen ontwikkelen.”

Welke plannen heb je om de zichtbaarheid te vergroten?
“We zijn bezig met een onderzoek door een bedrijf dat zich bezighoudt met kunstmatige intelligentie. Zij hebben slimme camera’s die we bij onze fietsen in de stad gaan zetten, zodat we te weten komen welke emoties onze fietsen oproepen. Zo kunnen we bij klanten hard maken hoe vaak ze gezien zijn, hoe lang mensen bij de fiets blijven kijken en op welke tijdstippen en locaties. Desondanks denk ik dat de ervaringen die onze fietsen creëren belangrijker zijn dan de zichtbaarheidskansen in een maand.”

Hoe ziet jullie verdienmodel er momenteel uit?
“Wat betreft Student-Bike verkopen we verkopen fietsreclame, voor X-Bike gaat het om een leaseplan. Het succes van out of home-media is afhankelijk van zeer veel factoren. Een gemiddelde prijs noemen is praktisch onmogelijk.”

Heb je voorbeelden?
“Zeker. Deliveroo heeft alle ambassadeurs een kortingscode gestuurd van bepaalde producten. Met 150 mensen hebben we toen in 4 weken 1.500 nieuwe klanten verzameld. Ook kun je eenvoudig een online-koppeling maken: Conrad zette die slim in. Zij zetten in het netwerk de vraag uit naar een Conradbike-selfie, waarmee deelnemers verschillende gadgets konden winnen.”

Hoe ziet jullie roadmap er voor de komende periode uit?
“We willen heel snel uitbreiden naar Utrecht, Rotterdam en Den Haag. Dat wordt een uitdaging aangezien we alles vanuit Amsterdam blijven besturen. Daarnaast gaan we X-Bike lanceren. De technologie lijkt op die van de Student-Bike, maar dan net op een andere manier ingezet. We hebben al behoorlijk wat gesprekken lopen en de eerste aanvragen zijn binnen. De app. voor de X-Bike wordt momenteel gemaakt in Hong Kong. Met Student-Bike willen we voor eind dit jaar groeien van 200 naar 1.000 fietsen.”

*) Dit is een artikel in de serie van de Accenture Innovation Awards dat ik schreef in samenwerking met mijn collega Vivianne Voos.

Hoe het allemaal begon

Hoe het allemaal begon

Drie mannen met dezelfde missie: ervoor zorgen dat studenten gratis kunnen fietsen, het stimuleren van gezond en groen leven in de stad en het creëren van waardevolle merkcommunicaties met mooie en jonge mensen. Student-Bike, een idee waarin we marketing en mobility samensmelten tot één geheel, moest dit gaan realiseren. Na het schetsen van ons business plan was het tijd om dit nieuwe concept ook echt uit te voeren.

Maar hoe begin je aan de uitwerking van zo’n ambitieus plan, nog zonder kantoor, fietsen of studenten? We spraken met potentiële Student-Bikers af in verschillende cafés in de Pijp. Enthousiast deelden we ons plan en vertelden we hen naar wat voor toppers we op zoek waren. Tegelijkertijd hopten we heen en weer van cafés naar flexwerkplekken, om ons Student-Bike concept gestructureerd door te voeren. Pionieren, overwerken, brainstormen, bijschaven, keuzes maken. Alle tijd en energie ging erin op, want: Student-Bike moest vanaf dag 1 kloppen.

Stukje bij beetje zagen wij Student-Bike werkelijkheid worden. Vanuit het eerste kantoor, net buiten de ring op vliegbasis De Huygens, continueerden we ons avontuur. De zelf ontworpen Student-Bikes kwamen aan in Amsterdam, de laatste selectierondes werden uitgevoerd, de software werd ontwikkelt en de puntjes werden op de i gezet. We konden live, eindelijk.

Half februari 2016 was het moment daar, de start van de eerste campagne was een feit. En hoe. Met de zeer omvangrijke campagne “Het vernieuwde Parool” konden we ons geen betere start van het Student-Bike avontuur wensen.

Om de marketingtak van ons businessplan nog gestructureerder, professioneler en gestroomlijnder te maken richtten we tevens The Bikevertising Company op. Behalve dat deze organisatie de billboards die op de Student-Bikes geplaatst worden creëert, produceert en exploiteert, zijn we hier ook bezig met het ontwikkelen van bredere merkuitingen. Hierbij kunt u denken aan unieke en opvallende merkactivaties, storytelling en andere guerrilla-technieken.

Van de Hallen in Amsterdam-West, naar een kantoor in Alphen aan den Rijn tot het WeWork complex aan de Weesperstraat. In het eerste half jaar zijn we vier keer verhuisd van kantoor. De zoektocht naar een werkplek —die een productieve huiskamersfeer uitstraalt en ook de ruimte biedt om onze studenten en klanten warm te ontvangen— was geen makkelijke. Toch zijn we erin geslaagd. We hebben een kantoor weten te bemachtigen in het Persgroep-gebouw INIT, tegenover café Roest. Met een ambitieus en getalenteerd team zijn we op de eerste verdieping druk bezig om Student-Bike en The Bikevertising Company naar een hoger niveau te tillen. Op de begane grond hebben we onze eigen Student-Bar gebouwd, die ervoor zorgt dat we onze ambassadeurs ieder moment kunnen verwelkomen voor een lekkere bak koffie of een gezellige barbecue met koud bier van de tap. Alles is mogelijk. Op deze manier leren wij onze merkambassadeurs nog beter kennen en ontstaat er een hechte Student-Bike community.

Met onwijs veel plezier en een geweldig team zetten wij ons elke dag 100% in om te innoveren en ons te verdiepen in alle andere kansen die nog in het verschiet liggen. Met de overtuiging dat we samen nog talloze andere mooie momenten gaan creëren.

Het Student-Bike team

Het magische effect van mobiele reclame

Het magische effect van mobiele reclame

Dagelijks zien en horen Nederlanders gemiddeld 377 reclameuitingen. Terwijl in het bushokje links een abri van een grote fastfoodketen om aandacht vraagt, verwijst die aan je rechterkant naar een aanbieding van een grote voedselbezorgboer. En dan hebben we het niet eens over die andere 20 uitingen die in het afgelopen uur voorbij zijn gekomen. Al met al verliest de gemiddelde buitenreclame-uiting al snel het magische gevoel iets nieuws over te brengen, omdat de passant resistent wordt voor de boodschap.

Hoe zorg je er vandaag de dag als adverteerder voor dat je uiting opvalt, maar vooral blijft opvallen, tussen al die andere reclameobjecten? Want laten we wel wezen, OOH-exploitanten zijn altijd en overal gerepresenteerd. En vanwege de grote zichtbaarheid en daarbij horende ROI neemt het aantal plekken en uitingen alleen maar toe.

De laatste jaren is er veel onderzoek gedaan naar het effect van buitenreclame en het verschil in impact tussen mobiele en stationaire reclameborden. Bewegende reclame heeft het voordeel dat het zich kan verplaatsten naar de plekken waar uw doelgroep zich bevindt. Omdat veel mensen met regelmaat dezelfde routes rijden —naar hun werk, de sportschool of hun favoriete restaurant— en dus dagelijks dezelfde abri’s passeren, worden zij immuun voor de boodschap die deze abri’s pogen te communiceren. Rondrijdende reclame daarentegen blijft verrassen, waardoor uw boodschap het gewenste noviteitseffect behoudt.

Zoals de mens constant in beweging is en alsmaar op zoek gaat naar een snellere manier om zich van A naar B te verplaatsen, verplaatsen onze billboards zich in ditzelfde tempo mee. Hierdoor bent u verzekerd van een constante en bewuste zichtbaarheid van uw uiting, die bijdraagt aan de doelen die u voor uw marketingcampagne gesteld heeft.

Een klein beetje magie van ons, een hele berg resultaat voor u.